Ezt a csodás fejlécet Biusnak köszönhetem.Nagyon szépen köszönöm:)

2012. december 28., péntek

A vér illata...


FIGYELEM! Sajnálom hogy ilyen későn hoztam új részt. Megpróbálom minél hamarabb hozni a következőt. 
ui.:A ZENÉT KÖTELEZŐ HALLGATNI OLVASÁS KÖZBEN!



*Liam szemszöge*
- Nem biztos, hogy tudni akarjátok. – mondta Lizi.
- De tudni akarjuk! – mondtuk egyszerre Dinával.
- Hát jó. – sóhajtott Lizi és elkezdte olvasni a levelet

Kedves Payne család!(Már aki még él)
Gondolom most a fejetekben az a kérdés kering, hogy „MIÉRT?” . A válaszra vártok? Hamarosan kiderül csak nyugalom. Az élet egy játék. Aki nyer, az túléli. Aki meg veszít, az megérzi a kín keserű ízét. A hoz, hogy túléljétek, ezt a játékot egy dolgot kell tennetek. Gondolkodni! Nem fogok semmit se elárulni. Nektek kell rájönni, hogy épp mi a feladat. Ez nekem miért szórakoztató? Mert megérzitek azt a szenvedést, amit én éltem át az elmúlt években. Ha az egyikőtök valamelyik feladatot netán elszúrná, én megkeresem, és akkor fogok, vele végezni mikor nem figyel. Jó szórakozást!
Ui.: A ház minden pontján meglepetés vár rátok.
Szeretettel: Lara.

Mikor Lizi felolvasta az utolsó sorokat a papírról a lábam remegni kezdett, és mint ha a torkomat valaki szorítaná. Dyna arcáról csak úgy potyogtak a könnyek Lizi meg értetlenül meredt a félig ázott félig véres papírra. Nem értettem miért olvassa újra át. Hisz minden egyes szót tisztán lehetett érteni. Van egy olyan érzésem, hogy ezt a napot nem fogom túl élni. Dynát felsegítettem a földről és a holttest mellé léptem. Anya volt az! El sem hiszem, hogy Lara ezt művelte. Lara, aki imádta az anyukáját. Vajon mit láthatott az a kislány hogy ilyen tettekre vetemedett? Vajon miért nevezi a mi kínzásunkat játéknak? Ez nem is játék! Lara megbolondúlt.
-         Szerintem jobb, ha kimegyünk ebből a szobából. – hajtotta össze a levelet Lizi.
-         Igen. És jobb, ha ide vissza se jövünk. – motyogtam és letakartam a hullát egy fehér lepedővel.
-         Tessék? És én még is hol fogok aludni. – esett kétségbe Dyna.
-         Kétlem, hogy fogsz tudni aludni. – rázta a fejét Lizi és keresztbe rakta a kezét.
-         Mert?
-         Mert te nem vagy olyan, aki egy ilyen esemény után nyugodtan tudna szunyókálni. – sóhajtott Lizi.
-         És ha még is?
-         Akkor mész Liamhez.
-         Inkább megyek Liamhez mint hozzád. – morgolódott Dyna és kiment a szobából.
-         Miért vagy vele mindig ilyen gonosz? – néztem Lizire.
-         Azért mert megérdemli. – forgatta szemeit és ő is kiviharzott a szobából. Egy utolsó pillantást vettem a letakart holtestről majd én is távoztam a szobából. Kulcsra zártam az ajtót majd lementem a nappaliba tévézni hátha meg nyugszom egy kicsit. A kanapé kényelmes volt így gyorsan el tudtam aludni.




Egy nyugtató, de még is idegesítő éneklésre keltem. Szemeimet megdörzsöltem és az órára pillantottam. 0:00 mutatott. Ez egy kicsit ijesztő. És miért van rajtam takaró? Ki ropogtattam az ujjaimat és levakartam magamról a takarót. Vajon ki tehette rám? Biztos Dyna. Nem szereti, ha valaki takaró nélkül alszik. A dal egyre hangosabb lett, de még is olyan megnyugtató volt. Kikapcsoltam a tévét és elő vettem a zsebemből a telefont hogy az utat tudjam világítni. Nem akarok hasra esni. A kezeim jég hidegek voltak és remegtek a félelemtől.  Tudom, hogy minden egyes amatőr horror filmben az ember utána néz a hangoknak. Soha nem is értettem miért csinálják. De most hogy kb. ugyan abban a szituációban vagyok értem. Egyesével szedve a lépcsőfokokat mentem fel az emeletre. A hang egyre ijesztőbb lett, ahogy közeledtem felé. Furcsa módon a folyosó legvégéről jött a hang. Sajnos a telefonom fénye nem világította be az egész teret így közelebb kellett merészkednem. Ahogy közeledtem a hangoz egyre világosabb lett, hogy ki az a személy.
-         Te meg mit csinálsz? – kérdeztem halkan.
-         Mosom a szenvedés jelét. – mondta Lara és folytatta a törlést.
-         De miért?
-         Hogy ne hagyjon nyomot. – mondta határozottan
-         Várj! Hogy került ide vér. – kérdeztem mire ő felnézett rám. Annyira megijedtem, hogy egy lépést hátráltam.
-         Liam! A kíváncsi Liam. Talán te is így akarod végezni? – kérdezte és elő húzott egy kést a háta mögül. – Szeretnéd,hogy,már csak egy vödör vér legyél, amit egy kézlendítéssel kiöntök a folyóba? A halak biztos örülni fognak a DNS-ednek. És én is szívesen nézném, meg,ahogy a késen végig folyik a te rikító véred. -húzta végig rajta az ujját majd rám nézett - Ezt szeretnéd ? -állt fel és a ruhájáról csöpögött a szappanos víz meg a vér. – Nem hallom! Válaszolj! – markolta meg erősen a kés alját úgy, hogy az ujjai is kifehéredtek. Nem válaszoltam csak hirtelen megfordultam és futásnak eredtem.

16 megjegyzés:

  1. ÚRISTEN!!Kirázott a hideg...ebből a blogból film is készülhetne :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett:D ez a zene o.O Jézusom xddddddd

    VálaszTörlés
  3. Azért elég furcsa ,hogy most halt meg az anyjuk,de ráérnek tévézni és gonoszkodni egymással. :DD

    De attól még jó!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát mit tudnának csinálni mikor be vannak zárva mert fogva tartja őket Lara?

      Törlés
  4. Szia! Még új vagyok itt, és ki szeretném fejezni a véleményem: qrva jóóó!!! Remélem te csak a blogban érvényesíted ki ezt a beteg gondolataid, és a való életeben te egy átlagos egészséges lány vagy :) xD

    VálaszTörlés
  5. Jézusom :OO Hihetetlenül jó a blogod! Egyébkéntén tuti kimásznék a helyükben az ablakon, vagy valahogy kidönteném az ajtót, de ott tuti nem maradnék! :D Aludni meg biztos nem tudnék! És ezzel a fejezettel kapcsolatban meg csak annyit: Ne nyírd ki Liamet! :((

    VálaszTörlés
  6. Hát, ő szóval... Egy.: A zene kurva ijesztő.xd 14 mp-ig hallgattam....xddd Sorry:D Kövit légyszi :DDD Ja és, oda felülre, hogy tudod bebiggyeszteni, a zenét?:/ mert én is írok blogot, és kíváncsi lennék rá! Köszönöm:))

    VálaszTörlés
  7. uristeen. ez iszonaytosan jóó. és kb fél órája találtam a blogot. elolvastam.. rohadt ijesztő.. oO de nagyon nagyon jóó és kövit gyorsaan. *o*

    VálaszTörlés
  8. imádom:D légy szí' Liamat hagyd életben^^ amúgy marha jól írsz és mindig tudod hol kell abbahagyni:D gyorsan hozd a következőt:)

    VálaszTörlés
  9. hát a zenéről nem tudok nyilatkozni mert nekem nem indult el :/ amúgy a blog nagyonjó :) az oldalam már lyukas a kíváncsiságtól, hogy mi lesz Liam-mel :)

    VálaszTörlés
  10. nagyon jóó *-* nekem a zene is tetszik :D én vagy négyszer meghaligattam :Ú) köviit :))

    VálaszTörlés
  11. Úristen...ez a zene o_o
    Amúgy nagyon jó !!
    Kövit de gyorsaaaan!!!

    VálaszTörlés
  12. Ez kurvajó lett!!! És a zene! Tökéletes (Y) Itt ültem holtsötétben és csak a zene és a blogolvasás :DD Kövit!!! :D

    VálaszTörlés
  13. Bazdmeg xD Én félek ettől a blogtól de imádom *.* Most rögtön követelek új részt :D

    VálaszTörlés
  14. Basszusmilyen gondolataid vannak ??? az biztos hogy ma nem alszok egyébként most kaptam meg ezt a blogot az elejétőla végéig ekolvastam és háát FÉLEK egyébként iszonyat jóóó mikor hozod a kövit ????????? remélem hamar és YEEEEEEEHH------> ;n csak ennzit tudok \rni erre a blogra

    VálaszTörlés
  15. Atya úristen.. OMG *-*-*-*-*-* Basszus... erre sző szerint semmit nem tudtam mondani.. hallgatom a zenét Liam megy és megy azt hittem valaki hátba szúrja vagy valami erre a huga törli a vért ott be vallom csalódtam de megkönnyebültem.. aztán mikor elő vette a kést... hát naaa Hozd a Kövit PLS nagyon várom!! bárcsak az én blogom is ilyen híres lenne.. atya úristen... kinek a vérét mossa.. :ooo *-* <3

    VálaszTörlés