Ezt a csodás fejlécet Biusnak köszönhetem.Nagyon szépen köszönöm:)

2012. december 30., vasárnap

Féljek vagy ne féljek? ......


*Dina szemszöge*
El akarok menni! Nem bírom tovább. Félek. Nem merek kimenni a szobából. Mi van, ha Lara csak úgy kiugrik a sarokból és leszúr egy konyhakéssel? Mert megteheti. Hisz fogva tart minket. Se ki, se be. Nem gondoltam volna, hogy az én kishúgom ilyenre képes. Én voltam az egyetlen személy, aki hitt benne és tessék. Csalódnom kellett benne. Nem vagyok se szomorú se vidám. Inkább ideges. És érzem, hogy megemészt a félelem. Borzalmas, azaz érzés mikor az ember tudja, hogy itt a vég. Talán könnyebb lenne, ha én végeznék magammal? Nem lenne olyan fájdalmas. NEM! Nem hagyhatom itt a testvéreimet. Együtt kell, legyőzünk, a gonoszt ki Lara testében lakozik. Mint ha egy ördög szállta volna meg kis testét. Vajon mit értett avval, hogy ez az egész egy játék? És vajon tényleg lesz nyertes vagy vesztes? De addig se ölhetek itt tétlenül Liam ágyán. Idegesít, hogy nem tudok segíteni senkin! Még magamon se.
-        - NE! Könyörgöm ne! – hallottam egy sikítást és a szívem hevesebben kezdett dobogni. Reflexből felkeltem az ágyról és a hang után szaladtam. Óvatos léptekkel haladtam a hang irányába. Felkaptam a szekrényről egy esernyőt (tudom nem hatásos) és benyitottam a fürdőbe. Senki nem volt ott. Ez különös. Pedig megmernék rá esküdni, hogy innen jött a hang. Lassan leeresztettem a kezemet és felkapcsoltam a villanyt. A tükör ugyan olyan maszatos volt. És már tudtam ki vére szárad rajta. Hát az anyukámé. El se hiszem, hogy Lara megölte! Hogy tehette? Halk léptekkel közelebb mentem a mosdóhoz és bele néztem. Dugig volt vérrel. Annyira megijedtem, hogy hátra ugrottam. Nem ez nem lehet! Lara megint ölt. Miért teszi? A hideg végig futott a hátamon. Vajon melyik volt? És ha csak kínozta meg se ölte? Óvatosan végig húztam az ujjamat a mosdó kagyló szélén majd megszagoltam. Biztos akartam lenni abban, hogy ez igazi vér. És igen! Hirtelen megmozdult a zuhanyfüggöny és azt hittem a szívem áll le. Egy percig csend volt majd valaki elkezdett énekelni. Az esernyőt szorosabban kezdtem szorítani és elindultam a zuhanyzó felé. Lassan megfogtam az anyagot és egy nagyot rántottam rajta. A látványtól az esernyőt eldobtam és a kezeimet az arcom elé kaptam. Könnyeim folyni kezdtek és nem hittem a szememnek. Lizi feküdt a kádban és rajta ült Lara. Épp varrta össze a száját. Lizi még mindig élt. És látszott rajta mennyire fáj neki.
-         Dina? Már vártalak. – emelte fel lassan Lara a fejét.
-         E – e – engem? – nyöszörögtem.
-         Igen téged. Tudod, nem csak neki kell szenvednie. – mutatott Lizire majd vissza rám. Lizi könnyei csak úgy folytak épp úgy, mint az enyém. Próbált kiszabadulni, de nem tudott. Lara oda kötözte, valahogy amit én se tudok, hogy hogyan csinálhatta.
-         Miért teszed ezt? – kérdeztem remegő hangon és egy lépést hátráltam.
-         Te nem tudod, hogy én min mentem keresztül. Küzdtem az élettel. Aludni sem tudtam! És most mindent visszaadok nektek! – nevetett és kiugrott a kádból.
-         De miért varrtad össze a száját? – nyeltem egy nagyot.
-         Túl sokat beszélt. És meg akart ölni. Csak sajnos ez nem sikerült. – nevetett tovább. Ez miért nevetséges? Inkább szomorú vagy ijesztő.
-         Velem mit fogsz csinálni? – kérdeztem és már a küszöbön álltam.
-         Az meglepetés lesz. – röhögött.
-         Soha nem fogsz elkapni. – mondtam és becsaptam előtte az ajtót. Szaladtam. Nem tudom hova csak szaladtam. Túl nagy ez a ház! Hirtelen megfogta valaki a kezemet és berántott Lara szobájába. A számat befogta én, meg akár hogy próbáltam szabadulni nem ment.
-         Nyugi Liam vagyok. – súgta a fülembe, és levette a kezét a számról.
-         Mit keresel itt? – érdeklődtem.
-         Lara elől menekülök. – suttogta.
-         Én is. – motyogtam. – Lizit fogva tartja.
-         Tessék? – nézett rám Liam rémülten.
-         A kádban ültek és Lara épp Lizi száját varrta össze. – hadartam el.
-         Mi? De miért?
-         Mert túl sokat beszélt. Liam én ezt már nem bírom! Mi lenne, ha egymással végeznénk? – haraptam a szám szélébe.
-         Te csak viccelsz ugye? Küzdenünk kell! Nem adhatjuk fel. Lehet, hogy te már nem akarsz élni, de én még igen. Fiatal vagyok a halálhoz. És tudom, hogy nincs itt a vég! Csak okosnak kell lenni. – morogta Liam.
-         De bármelyik pillanatban belénk szúrhat egykést. Hát nem érted?
-         Dina inkább te nem érted! Lara csak játszik velünk.
-         Mi az, hogy játszik? Szerintem meg nagyon is komolyan gondolta azt, hogy az egyikünket hagyja csak életben!
-         Nem! Mindenkit életben hagy. Hisz ha sorra l meg minket nem marad játéka.
-         Tessék?
-         Figyelj! Egy gyerek akkor van el, ha van játéka nem? És ha most mindenkit kinyír, nem marad semmi. Lara nem ilyen egyszerű, ahogy te gondolod.
-         De nem is olyan bonyolult, ahogy te gondolod? Akkor miért ölte meg anyát? – sírtam.
-         Ez egy jel! Azt mutatja, hogy megmeri tenni. De hidd el nem fog minket bántani.
-         Liam miért vagy te ennyire biztos ebben? – néztem a szemeibe.
-         Igen Liam. Miért vagy te biztos abban, hogy nem foglak kinyírni! – szólalt meg egy hang a hátunk mögött. Mind a ketten egyszerre a fordultunk meg. Lara állt előttünk egy késsel a kezében amiről folyt a vér.

22 megjegyzés:

  1. Úristen imádoom. köviit gyorsan :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon imádom. *o* kögvit gyorsaan pls. *o*

    VálaszTörlés
  3. Aj-aj-aj... Most mi leeeeesz?:O *-* gyorsan köviit. xx

    VálaszTörlés
  4. Úramisten, ez egy beteg blog, komolyan hullottak a könnyeim olvasás közben, fogalmam sincs miért olvastam mégis tovább. De a történetben van pár buktató. 1. A kórháznak tudnia kellene már régen, hogy Lara megszökött, ezáltal értesíteni Liaméket, nem? 2. Liaméknek az anyjuk halála után a rendőrséget kellett volna értesíteniük, mert tudtak telefonálni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Könyörgöm ez egy kitalált történet!!! Már nem azért de te nézel filmet vagy horror filmet? Azokban is vannak bukkanok..és ha te sirsz egy ilyen történeten nem kell tovább olvasni sajnálom..de tudod a Horror filmek így készülnek! Előbb néz meg egyet aztán írj ilyeneket..tudom fogadnom kéne a negatív kritikákat is de ennek nincs értelme._. lehet hogy beteg blog..sajnálom! de Stephen King is akkor beteg? Van felesége és gyereke! Nos az is beteges?

      Törlés
    2. Kedves NÉVTELEN!(Legalább vállalnád fel magadat-.-)
      Néztél már horror filmet? gondolom nem! Az is tele van elvarratlan szállal, amúgy meg ezeket a pontokat amiket leírtál, még pótolni is lehet.. szóval nem értelek.
      Ezen sírni? Esküszöm, ezen csak egy bolond sír:S Már elnézést! Látom, te csak a hibát tudod megkeresni! Amúgy meg nézzük a blog jó oldalát! Nem egy tipikus love story, amik már a könyökömön jönnek ki!
      Gondolkozz el kicsit, aztán bánts meg másokat a negatív véleményeddel. Lehet, hogy neked nincs blogod, és nem tudod, hogy egy ilyen komment mennyire tud fájni a blog szerzőjének, de én tudom, mert van blogom, és naponta ilyeneket kapok! Szinte, már rettegve nyitom meg a blogomat..
      Véleményed lehet, de legalább NÉVVEL legyen, és normális..

      Törlés
    3. Te egy egy hülye nő vagy...És arra gondolj ,hogy a telefon zsinórját elvághatta vagy ,hogy összetörte őket Lara ja és a kórház okés de ha nem tudja őket elérni akkor nem tudnak mit csinálni egy kibaszott keresőosztagot küldenek az egész család után vagy mi??? Hülye vagy te nő Hanna szard le magasról sőt még csak azt se érdemli meg ,hogy leszard ;)
      Ja és ha ennyire bajod van vele ne olvasd...Örülnél neki ,hogy végre nem egy lapos kis LoveStory hanem izgalmas és félelmetes.És gondolj bele milyen lelkivilág meg képzelő erő kell megírni egy ilyet...Már csak ezért is tisztelni kéne Hannát :D És igen ez egy kibaszott beteg blog de kurva jó értelemben beteg *.* Meg már bocs de nekem kurvára nem az a buzi rendőrség járna a fejemben ha az anyám megölné a még kisgyerek húgom ,hogy jaj fel kéne hívni a rendőrségét nem baj ,hogy ezek az utolsó perceim mert valszeg én is meghalok inkább felhívom a zsarukat és nem küzdök az életemért logikus...És minden horrorban van pár buktató már csak az ,hogy mi a faszért megy a kibaszott hang után buktató-.-De erre most inkább nem térnék ki.És ha a blog nem tetszik el lehet innen húzni és a pofád itt még 1x meg ne lássam :@

      Törlés
    4. Ja, és még valami! Ha nem tetszik, nem kell olvasni-.-'
      Na csók:*

      Törlés
    5. Egyáltalán nem értem miért kell így nekem támadni. Először is én nem használtam ronda szavakat, nem értem, hogy nektek miért kell. Másodszor pedig én nem mondtam semmi rosszat rá, én csak szerettem volna segíteni, hogy lássa, és ezeket a hibákat korrigálja. Semmi rossz szándék nem volt bennem. Azt sem mondtam, hogy a rossz értelemben beteg a blog. Tulajdonképpen semmit nem mondtam, mégis mindenki most engem szapul. A komment azért van, hogy elmondjuk a véleményünket, nem? Most miért nem tudjátok elfogadni, ha én így gondolom? Nekem ezek kiszúrták a szememet, gondolom, hogy ezért még nem kéne megölni. Azért nincs nevem, mert nem bloggeren írok blogot, ezért sajnos nem lehet nevem, sajnálom.
      Egyébként akkor most elmondanám mindenkinek, hogy tetszett a történet, még akkor is ha este olvastam el, és mondjuk néhány résztől hidegrázást kaptam, főleg a zene miatt. Érdekes, mert ilyet még nem olvastam, szóval szerintem ötletes.
      Ettől függetlenül hangsúlyozom CSAK SEGÍTENI szeretettem volna, nem megbántani az írónőt.

      Törlés
    6. Tudom sajnálom! Csak mindig azon igyekeztem hogy ijesztő legyen a blog és lehet hogy elsiklottam néhány apró résznél. Én nem beszéltem csúnyán. És nem akarok neked támadni csak azt nem értettem hogy folytak a könnyeid. Ezt nem tudtam sehova rakni. Nagyon sajnálom tényleg nem akartam neked támadni csak ez valahogy úgy nem rosszul esett ha nem inkább..nem is tudom. De annak örülök ha tetszik :) Igen tudom hogy fogadnom kéne a negatív kritikát és megígérem hogy fogadni is fogom.

      Törlés
    7. Én is sajnálom, ha félreérthető voltam, tényleg nem akartam szídni a blogot, nekem is tetszik. Igazából eléggé ingatag lelkiállapotú vagyok, sok horrort láttam, de valamelyik egyáltalán nem ijesztő számomra, valamelyik pedig kikészít.
      Azt hittem, hogy nem lesz ilyen durva, csak egy kicsit zakkant lány lesz benne, úgy gondoltam vállalható. De mivel egyedül voltam itthon a vak sötétben kicsit nagyobb benyomást tett rám, mint gondoltam.
      Igazán sajnálom, ha megbántottalak, nem állt szándékomban, egyébként jó a blog, de most már csak világosban fogom olvasni, vagy zene nélkül.:)

      Törlés
    8. Én se szerettelek volna megbántani és megijeszteni se. Remélem szent a béke :)

      Törlés
  5. kövit:)! ez nagyon jóó:)!

    VálaszTörlés
  6. ..Nagyon eltaláltad :).. Nekem nagyon tetszik, és ne merd abbahagyni.. Spielberg is beleütközött pár rosszakaróba, de mégis hatalmassá nőtte ki magát. Ne hagyd abba kicsilány :*

    VálaszTörlés
  7. a szájösszevarrós ötlet a kép megtalálása előtt, vagy után volt? :ooo Am hallod....basszus én tisztára odavagyok (meg vissza) ABBA NE HAGYD!!!!! ;DDD

    VálaszTörlés
  8. Az istenit...éjjel volt eszem végig olvasni? Komolyan mondom, h félek...imádom a blogod. <3 :D
    Csak egy észrevétel...a szavakat néha egybe és néha külön írod (pl. A hoz...az egybe van.) így kicsit zavaró, de eltekintek emellett...i-má-dom. <3 siess !!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó.És izgalmas:O azon sem lepődnék meg ha ezt megakarnák filmesíteni:D Betudnád nekem linkelni az a számot amit legelőször játszik le a music player?:d

    VálaszTörlés
  10. Ez...ezz....valami qrva jóó !! és a zene csak fokozza :DD az egyik legjobb és legegyedibb blog amit valaha olvastam :D

    VálaszTörlés
  11. Úristeeeen *_* Imádom♥Ngayon jól írsz :)) Kövi mikor jön?

    VálaszTörlés
  12. Imáááádom nagyon jóó hamar hozd a köviiit <3 <3 <3

    VálaszTörlés