Ezt a csodás fejlécet Biusnak köszönhetem.Nagyon szépen köszönöm:)

2012. november 3., szombat

Félelem..

*Liam szemszöge*
Egy szem hunyásnyit se aludtam az éjjel.A baba kinézete egyfolytában a szemem előtt volt.Nem tudtam kiverni a fejemből.Meg az a szoba is.Ha rá gondolok a hideg futkos a hátamon.Nagy nehezen felkeltem az ágyból és lesattyogtam a lépcsőn.Érzetem ahogy a tojás rántotta illata meg csapja az orromat.
-Kis fiam nem aludtál az éjjel?Olyan karikásak a szemeid.-jött hozzám anya aggódva és kezei közé szorította az arcomat.
-Igen.Még nem szoktam meg az ágyat.-hazudtam majd le ültem az asztalhoz.-Többiek?-érdeklődtem.
-Lizi szokás szerint még alszik Dinát meg nem láttam.-mondta anya és közben vissza rakta a kenyeret a tartójába.
-Itt vagyok anya.-motyogta Dina az ajtóból.-Amúgy szia öcsi.-jött oda hozzám és megölelt.
-Mind ketten kértek tojást?-érdeklődött anya.
-Természetesen.-mondtuk egyszerre.
-Amúgy mikor fogod meglátogatni Larát?-szürcsölt bele a narancs lébe Dina.
-Hát úgy terveztem hogy ma.-haraptam a szám szélébe.Kicsit parázok hogy mit fog majd szólni Lara hogy itt vagyok.Már vagy 1 éve hogy utoljára láttam.Lehet hogy már nem is emlékszik rám.
-Jó reggelt mindenkinek.-ült le az asztalhoz Lizi.
-Neked is lányom.Amúgy beadtad az önélet rajzodat az óvodába?-érdeklődött anya.
-Ne Lizi óvó néni lesz?-nevetett Dina.
-Bajod van Edina?-pillantott Lizi szúrós szemekkel Dinára.
-Á semmi semmi.
-Ő eltudna engem vinni valaki .-kérdeztem halkan.
-Persze öcsi elviszlek.-veregette meg a vállamat Lizi.-Sajna ma én vagyok a soron.
-Ennyire fáj neked hogy meg kell látogatnod a húgod?-nézett rá Dina kerek szemekkel.
-Megmondom őszintén igen!Elegem van hogy sajnáltatja magát és direkt talál ki ilyen szarságokat hogy körbe ugrálják.-fintorgott Lizi.
-Te hallod magad?Miért játszaná el hogy beteg?Inkább te vagy beteg.Milyen testvér vagy?Szegény igyekszik hogy hamarabb haza kerüljön és a szívem megszakad mikor a kis könnyes szemeibe nézek te meg egy ilyen kijelentéssel elintézel mindent.Nem veszed észre hogy az egész család azon van hogy haza hozza Larát?Legalább egy picit segíthetnél.-tért ki magából Dina.
-Te csak maradj csöndbe.Ne képzeld azt hogy te egy ártatlan angyal vagy aki mindenkin segít.-üvöltött Lizi.
-Mert te azt tudod.-fintorgott Dina.
-Na jó Liam most azonnal öltözz fel mert indulunk.Nem akarok vele lenni egy lég térben.-mondta Lizi és kiviharzott a konyhából.
-Ennek mi a baja?-kérdeztem.
-Szerinte Lara tette tönkre a családot.-sóhajtott anya és lerakta elénk a tojást.Az egészet elpusztítottam.Nagyon finomra sikeredett.Már rég ettem ilyen laktató reggelit.A közös kecóban Harry szokott főzni és olykor eléget mindent.Segítettem anyának elmosogatni majd felöltöztem.
-Liam told már le azt a nagy hátsódat.-üvöltözött Lizi a földszintről.
-Itt vagyok már nyugi.-mentem le a lépcsőn.Ő ezt egy fintorral jutalmazta majd együtt elhagytuk a házat.
-Ne vezessek én?-szálltam be a kocsiba.
-Míg ez az én kocsim addig nem.-tette bele a kulcsot a lukba és elindultunk.Egy szót se szóltunk egymáshoz.Még akkor sem mikor oda értünk.Bementünk a kórházba majd valamilyen lapokat írogattunk alá és végre szabad volt a pálya.El se hiszem hogy találkozom a húgommal.
-Na menj itt várlak.-lökte meg a vállamat Lizi.
-Tessék?Te nem jössz be?-csodálkoztam.
-Liam öcsi ide figyelj.Tudom hogy egyedül akarsz vele lenni mert már nagyon régóta nem találkoztál vele.Amúgy meg a büfében adnak finom csokis fánkot.Na menj itt várlak.-mosolyodott el és elindult a büfé irányába.Vettem egy mély levegőt és benyitottam.A húgom csodálkozva pillantott fel a könyvéből.
-Te mit keresel itt?-kérdezte határozottan.
-Hát meg akartam nézni hogy jól vagy e.-csuktam be magam után az ajtót.
-Nos épp vagyok szóval mehetsz.-motyogta és közben a füzetében írogatott valamit.
-Mi?El akarsz küldeni?-léptem közelebb.
-Képzeld el igen.-pattant le az ágyáról és a fiókból ki vett egy ollót.-És ha még egy lépéssel közelebb akarsz jönni komolyan mondom leszúrlak.És ez nem vicc.-jött közelebb hozzám.
-Lara ne legyél bolond.Miért akarsz leszúrni?-nyeltem egy nagyot.
-Már nagyon régen nem láttalak és tudom hogy utálsz.Vagy ha nem is akkor szégyellsz.Hidd el megérzem én.És most pofátlanul ide jössz.Te sunyi dög vagy!Tudod hogy ez nekem mennyire fáj?-kérdezte könnyes szemmel.
-Lara ez mid baromság.Én igen is szeretlek.Légyszíves rakd le azt az ollót.-léptem közelebb hozzá.
-Én figyelmesztettelek Liam Payne.Még egy lépés és ez az olló a mellkasodban fog landolni.-szorította még jobban az ollót.
-Lara kérlek.-könyörögtem és én is már a sírás szélén álltam.Meg akartam neki mondani hogy igen is számít nekem hogy hogy van.Mert a testvérem és tudom kell mi van vele.
-Nincs könyörgés.Miért nem látogattál meg?Fontosabb a banda mint hogy velem legyél?-gördült le egy könny csepp a kis arcán.
-Nem Lara nem.-motyogtam.Vagy még is?Nem tudom.Mind a kettő ugyan olyan fontos nekem.
-Akkor meg?Hidd el nézhetem a tévét és amikor téged adtak tudod milyen boldog voltam hogy végre láthatlak?Még tévéből is?És mikor mondtad hogy nagyon hiányzik mind a két nővéred és hogy a szüleid is.A szívem össze szorult.Engem miért nem említettél?Én is a család tagja vagyok.Bár ha végig gondolom nem szívesen akarok lenni.Egész nap csak sírtam és az orvosok nem tudták hogy mi a bajom.Liam te rontottál el még jobban.-sírt.Az én szívem is meg szakadt mikor hallottam mit érzett.Akaratom ellenére én is elkezdtem sírni.
-Lara nem tudtam más csinálni.A média mindent kiderít.És ha nem ők akkor a rajongók és nem akartam hogy engem is bolondnak tituláljanak.-mondtam.
-Bolond?Szóval szerinted bolond vagyok?-ejtette ki a kezéből az ollót ami a földre zuhant és vele a húgom is.Össze rogyott szegénykém gyenge kis térdei.Arcát kezeibe temette és még jobban zokogott.
-Lara én nem úgy értettem.-mentegetőztem.
-Miért hogy értetted?-nézett rám mérgesen.-Ó Liam te tökéletes vagy.Annyira elegem van belőled tudod.És most át lépted a határt evvel a kijelentéssel.Gyűlöllek Liam!Bárcsak meg se születtél volna.Vagy tudod mit jobb lett volna ha én nem születek meg.-kiabált.
-Ne mondj ilyeneket.Hogy bizonyítsam be hogy igen is szeretlek?
-Sehogy.Nem vagy fontos számomra.Utálsz?Utálj most már nem érdekel.De hidd el meg emlegeted hogy ezt mondtad.Jobb ha vélsz Liam mert ne tud meg mit művelnék veled.Bárcsak téged kapna el a gyilkos és nem engem.Nem bírtam tovább.Erőből kinyitottam az ajtót és utána be is csaptam.Jogos hogy ezt teszi velem de miért kívánja a halálomat?Nagyon félek ettől a kis lánytól.Félek hogy nem a gyilkos fog lesújtani rám ha nem ő maga.
3 komi és megpróbálom hozni a következő részt:)

7 megjegyzés:

  1. Júúj ez nagyon durvaa..De tetszik. Hozd a kövit. puszi: Sophie.xx

    VálaszTörlés
  2. Még mindig érdekes és elég durva sztori, de következőt! :D

    VálaszTörlés
  3. b*szki.. hát ez..borzalmas.! mármint nem az amit te írsz mert az csodás csak maga a sztori fránya a nagy képzelőerőmbe.. na mindegy! szóval iszonyatosan szívszorító meg minden szóval na siess a kövivel és kész!XDDDD

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó.Köviit lécciii. Domcsii voltam xx.

    VálaszTörlés
  5. jézus..kajak a hideg átfutott a hátamon. Gyorsan kövit

    VálaszTörlés
  6. Jézusooom..:|| Ez nagyon durva. >< Rendesen félek..:'DD Amúgy jö lett.:) Kövit.! *--*

    VálaszTörlés
  7. várjuk a következő részt ;)

    VálaszTörlés