Ezt a csodás fejlécet Biusnak köszönhetem.Nagyon szépen köszönöm:)

2012. november 28., szerda

Mi történt?...

*Liam szemszöge*
A redőnyömön beszivárgó nap sugarakra keltem fel.Szemeimet megdörzsöltem és egy jó nagy nyújtózkodással keltem ki az ágyból.Mobilomat bekapcsoltam és rekord gyorsasággal írtam be a PIN kódot majd ledobtam az ágyamra.Bele bújtam a papucsomba és az ablakomhoz sétáltam.Egy,két rántással felhúztam a redőnyt és kicsit meglepett a kert látványa.A tavunk ki volt ásva és olyan nyomok voltak a földön mint ha valamit vonszoltak volna.Hirtelen valami rosszra gondoltam de a végén megráztam a fejem.Ez butaság!Nem történt semmi.Biztos apa ki akarja bővíteni.Mosolyogva öltöztem fel és fütyörészve léptem ki a szobámból.Mint ha a szívem egy pillanatra le állt volna mikor meg láttam a vörös csíkot a folyosón.Ez tuti nem festék!A vér tócsában lépkedtem tovább egészen a fürdőig.Mikor megérintettem a lámpa kapcsolóját valami nyálkás és hideg trutyit éreztem a kezemen.Fel kapcsoltam a villanyt és közelebbről is meg néztem hogy mi van a kezemen.Piros volt a színe és szaga mint a véré.Tudom hogy undorító de kicsit meg nyaltam az ujjam és mint ha vér ízét éreztem volna a nyelvemen.El is torzult az arcom és rám jött a hányinger.A mosdóhoz siettem és megpróbáltam hideg vízzel ki öblíteni a számat.Szépen elzártam a csapot és értetlen fejjel néztem a tükörre.Az egész össze volt maszatolva és a kis porcelán párkányon(amin a fog keféket tároljuk)volt egy szivacs ami vörös volt.A pulcsim ujjába meg töröltem a számat és körbe néztem a fürdőben.Az egyik sarokban egy esernyő hevert és a padlón vér cseppek volta.Nem akartam tovább itt maradni ezért kimentem és úgy döntöttem benézek Dinához de nem volt a szobában.Lara szobájának az ajtaja tárva nyitva volt de erőm és kedvem sem volt bemenni abba a rémisztő szobába.Szerintem azt már szobának se lehet nevezni.Ki is rázott a hideg mikor be pillantottam.Tovább sétáltam egészen Lizi ajtajához.Halkan be kopogtam de választ nem hallottam.Óvatosan kinyitottam az ajtót és le döbbentem mikor Lizit meg láttam amint az ágyhoz van kötözve.
Gondolkodás nélkül a nővéremhez szaladtam és megpróbáltam ki szabadítani de nem sikerült.Mint ha a kötél bele olvadt volna az ágy sarkaiba.Lehetetlen volt ki szabadítani.Egy ideig gondolkodtam hogy mi tévő legyek ,majd kirohantam a szobából be anyáék szobájába de ott se találtam senkit csupán a véres lepedőt.Az idegeim nem bírták tovább és a szememből árvízként ömlött a könny.Kezeim elkezdtek remegni,ujjaim ki fehéredtek és a gyomrom görcsbe rándult.Miért hallgattam Louisra?Ő mondta hogy látogassuk meg a családot mert biztos nagyon hiányzunk neki.Aha látom!Nagyon hiányoztam nekik mondhatom.Kezeimmel letöröltem az arcomról le folyt cseppeket és meg próbáltam össze szedni magam.Vettem egy mély levegőt és ki mentem a szobából.Le szaladtam a lépcsőn és kétségbe esve kerestem Dina nővéremet.Megnéztem apám dohányzó szobájában de ott sem volt.Már föl akartam adni a keresést mikor sírásra lettem figyelmes.Megpróbáltam a hang irányba menni ami nem volt könnyű.Azt hittem az én fülem hallucinál de nem.Dina a konyha kővőn feküdt és sírt.Nem tudtam mit tegyek.Le térdeltem mellé és elkezdtem simogatni.
-Liam?-nézett rám.Szemei vörösek voltak a sírástól, és az egész teste remegett a félelemtől.
-Igen.-húztam végig ujjaimat arcán.
-Megölte.-motyogta Dina és fel kelt a hideg kőről.
-Tessék?-értetlenkedtem.
-Az éjszaka hangokat hallottam és követtem és és a kertben megölte anyát.-temette fejét tenyerébe.Le ültem mellé és szorosan át öleltem.
-De ki volt nem láttad?-kérdeztem.
-Láttam.Vagy is nem tudom hogy ő az.-szipogott.
-Még is ki?-tűrtem egy tincset a füle mögé.
-Lara.-csukklott el ijedt hangja.Szemeim ki kerekedtek és nem hittem neki.Lara?De az meg hogy mikor őrzik abban a házban?Igaz hogy Lara mostanában nagyon fura de nem tudom elképzelni hogy az a kislány megöli a saját édesanyját.
-Ez hülyeség!-mondtam.
-Mondja az aki az éjszakát végig tudta aludni.-nézett rám dühösen Dina.-De én láttam és tudom!
-Mi lenne hogy ha el mennénk Larához?-kérdeztem,és meg próbáltam meg nyugtatni de nem nagyon ment mivel én se voltam valami nyugodt.
-Rendben.-bólintott egyet és megtörölte véres kezével az arcát.
-Te mi történt a kezeddel?-fogtam meg óvatosan mire ő fel szisszent.
-Hát meg botlottam és bele estem az üveg asztalba és bele tenyereltem a darabjaiba.-mesélte.
-Ezt le kell fertőtleníteni.-mondtam és fel segítettem.Együtt felmentünk a fürdőbe de Dina meg állt a küszöbnél.
-Nem megyek be!-ellenkezett.
-Nyugi Dina én is voltam bent mindent láttam és hidd el nincs itt.
-És ha igen?
-De nincs.-mondtam és betoltam az ajtón.Ki nyitottam a kis tükrös szekrényt és ki vettem belőle mindent ami kell.Szépen lekezeltem Dina sebes kezét majd be kötöttem.
-Köszi.-mosolyodott el de mikor meg hallottuk Lizi sikítását mind a kettőnk arcáról lefagyott a mosoly.
Na meg próbáltam ijesztőre írni ezt a részt is..hát nem tudom hogy sikerült e.Remélem mindenkinek tetszeni fog.Lenne egy fura kérésem.Leírnátok nekem hogy milyen érzelmet éreztek miután el olvassátok a történetemet?Nagyon szépen meg köszönném:)

13 megjegyzés:

  1. Wahahaaa! Nem nagyon fogok este aludni..xD :3 Jóólett és hamar a kövit :DD

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jóó lett!.^^...Kövit.:DD

    VálaszTörlés
  3. Ha a fiatalabb "énem" olvasná a sztorit akkor úgy félnék, hogy csak na, de mivel tudom hogy nincs valóságalapja, ezért nyugodtan olvasom, és igazából elszoktam rajta gondolkodni...hogy mi történik a következő részben, vagyis, hogy Lara mit tervez a következőben xDD Nagyon szeretem a blogot :D

    VálaszTörlés
  4. Ugyan azt érzem mint Cintia Ördög.:)) Egyszerűen imádom a blogot,és kíváncsi vagyok,mi lesz a folytatása.

    VálaszTörlés
  5. Úriiiiistenn...PRÓBÁLTAD FÉLELMETESRE ÍRNI? Ez kurvaijesztő...a hideg ráz komolyan..imádom, hozd a következőt:)

    VálaszTörlés
  6. Ok o.o Kb így meghaltam a végére xdd Ágyhoz kötözve? Du bist doof?:oo xdddd Ne szivass már xddd Legszívesebben széttépném ezt a kiscsajt most xddd

    VálaszTörlés
  7. Gyorsan hozd a következőt,nagyon várom! : )

    VálaszTörlés
  8. nagyon imádom, annyira hátborzongató, tetszik, hogy nem sablonos. gyorsan hozd a következőt, nem bírok várni! *-*

    VálaszTörlés
  9. Ez egy írtó jó blog! Hogy miért? Nem arról szól, hogy rajongók találkoznak a srácokkal, és hogy szerelmesek lesznek, bla-bla-bla... Nagyon jól kitaláltad a történetet! Ez egy igazán egyedi blog! Azt is hozzáfűzném mondandómhoz, hogy nagyon szép részletesen leírod mi történik! Sőt, azért is érdekes, hogy hátborzongató, és rosszak történnek benne. Egyszerűen imádom! Igazából, ez nem is annyira One Direction-ös blog. Hanem, egy horror blog!:D Nagyon várom a kövi részt, fel is iratkoztam!:) Ja, és hát ilyen lefagyott fejem lehetett egész végig, míg olvastam... xx

    VálaszTörlés
  10. erzepmeim?! felelem ilyedseg..kb ennyi:sss mar nagyon ilyeszto ez a tortenet.remelem a vegen nem lessz olyan rossz:'( es Liam nem fog meghalni:sss ahj...bele se merek gondolni hogy mi lesz ezutan a tobbi reszben:(((

    VálaszTörlés
  11. Úgy érzem magam mintha a mi családunkban is bekövetkezne ez az egész és nagyon félek.
    Nagyon félek! :D

    VálaszTörlés